• 1403/06/18
  • - تعداد بازدید: 53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آغاز عملیات اجرایی احداث ساختمان مرکزی پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز

 

با حضور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس و رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، عملیات اجرایی احداث ساختمان مرکزی پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، صبح امروز، هجدهم شهریور، در آئینی با حضور «محسن پاپری زارعی» رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس، دکتر «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جمعی از مدیران ارشد دانشگاه، عملیات اجرایی احداث ساختمان مرکزی پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه، در پردیس شهید دوران، آغاز شد.

دکتر «محمدهاشم هاشم پور» معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حاشیه برگزاری این آئین گفت: در حال حاضر برای شروع این طرح، ۳۵ میلیارد تومان اعتبار در اختیار دانشگاه قرار گرفته و ۱۱۳ میلیارد تومان ردیف مستقل اعتبارات سازمان برنامه و بودجه هم امسال برای نخستین بار مصوب شده است.

پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از پارک های زیرمجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شمار می رود که در سال 1399، همزمان با تعدادی از پارک های علم و فناوری سلامت کشور، موفق به کسب مجوز راه اندازی از شورای عالی گسترش وزارت بهداشت شده است.

پس از تصویب هیات رئیسه دانشگاه، حدود 18 هکتار زمین در پردیس شهید دوران به پارک علم و فناوری سلامت اختصاص یافته که تا آغاز ساخت ساختمان پارک علم و فناوری سلامت، به طور موقت طبقه همکف و زیرزمین ساختمان سابق اورژانس فارس در پردیس شهید دوران، به پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه تعلق گرفت و امروز شاهد کلنگ زنی ساختمان جدید این پارک، به متراژ حدود ۶ هزار متر مربع هستیم.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 107465
متن استاتیک شماره 75 موجود نیست