• 1400/10/06
  • - تعداد بازدید: 40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

استاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛ پژوهشگر برتر جشنواره پژوهشی سینا شد

استاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛ پژوهشگر برتر جشنواره پژوهشی سینا شد

سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از برگزیده شدن دکتر «جمشید روزبه»، فوق متخصص بیماری‌های کلیه و عضو هیات علمی این دانشگاه، به عنوان محقق برتر رشته نفرولوژی، در نهمین جشنواره علمی پژوهشی سینا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «مهتاب معمارپور» با اعلام این خبر گفت: جشنواره علمی پژوهشی سینا، از سوی مرکز تحقیقات بیماری های کلیوی و مجاری ادراری، وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با همکاری انجمن های علمی مرتبط، از سال 1383 هر دو سال یک بار، برگزار می شود.

او با اشاره به ارزیابی دستاوردهای علمی پژوهشی حوزه های اورولوژی و نفرولوژی در این جشنواره، افزود: تعداد مقالات، تعداد استنادات، شاخصH و تعداد مقالاتی که در آن ها پژوهشگر به عنوان نویسنده پاسخگو است، بخشی از شاخص های داوری هستند.

به گفته ی سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دیگر برگزیدگان این جشنواره، شامل محقق برتر جوان، پیشکسوت برتر اورولوژی، دستیار برتر و مخترع و فناور برتر اورولوژی بودند که در آیین نکوداشت ایشان، مشاورعالی وزیر بهداشت و معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت حضور داشتند.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 52739
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 75 موجود نیست