• 1401/09/23
  • - تعداد بازدید: 38
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
در آیین افتتاح هفته پژوهش و نمایشگاه دستاوردهای فناوری بیان شد:

اولویت های پژوهشی دانشگاه، بهبود مشکلات سلامت استان است

اولویت های پژوهشی دانشگاه، بهبود مشکلات سلامت استان است

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از تلاش بر اجرای طرح های پژوهشی اولویت دار، بر اساس مشکلات سلامت استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «مهتاب معمارپور»، در آیین استانی افتتاح هفته پژوهش و فناوری استان فارس، با اعلام این مطلب، گفت: در همین راستا، ارسال نتایج پژوهش ها به سیاست گذاران و دستگاه های اجرایی در دست اقدام می باشد.

دکتر معمارپور افزود: همچنین نتایج هر پژوهش را با زبان ساده و قابل فهم برای عموم، تهیه و در سامانه ای به نام «ترجمان دانش» بارگذاری می کنیم که در این راستا، تا کنون نزدیک به 1800مطلب تهیه و اطلاع رسانی شده است.

این عضو هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در زمینه برخی اقدام های شاخص این مجموعه در حوزه فناوری، در یک سال گذشته، بیان کرد: اتاق تمیز برج پژوهشی محمد رسول الله(ص)، پس از چند سال پیگیری و پارک فناوری سلامت شیراز، هر دو آماده بهره برداری هستند و همچنین رتبه سوم فناوری سلامت در میان دانشگاه های علوم پزشکی سطح یک وزارت بهداشت را هم به دست آوردیم.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، ضمن حضور در آیین بهره برداری از نمایشگاه دستاودهای پژوهش و فناوری استان فارس به همراه معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس و جمعی از مدیران استان، توضیح داد: مرکز نوآوری و شتاب دهنده، شش مرکز رشد، مرکز تحقیقات علوم اعصاب، مرکز تحقیقات خصوصی مدولاسیون عصبی و درد، در غرفه این دانشگاه فعالیت دارند.

دکتر «مهتاب معمارپور» با اعلام دایر بودن این نمایشگاه از بیست و یکم آذرماه به مدت سه روز، در ساعات 9 تا 16، در مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز واقع در خیابان ساحلی غربی، از دانشگاهیان و علاقه مندان برای بازدید، دعوت کرد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 71604
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 75 موجود نیست