• 1400/01/21
  • - تعداد بازدید: 24
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

بازدید مدیران ارشد معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از بیمارستان انکولوژی امیر و برج پژوهشی محمد رسول الله(ص)

بازدید مدیران ارشد معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از بیمارستان انکولوژی امیر و برج پژوهشی محمد رسول الله(ص)

مدیران ارشد معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از بیمارستان سرطان شناسی امیر و برج پژوهشی محمد رسول الله(ص) بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه گفت: بخش های پیوند مغز استخوان، اتاق عمل و مراقبت های ویژه کودکان، از جمله بخش هایی بود که در بیمارستان امیر بازدید شد.

دکتر«عباس رضائیان زاده» افزود: در این برنامه، در خصوص راهکارهای ارتقای ارایه کمی و کیفی خدمات درمانی به بیماران مبتلا به سرطان مراجعه کننده از استان فارس و سایر استان های کشور و حمایت ویژه از بخش پیوند مغز استخوان کودکان این مرکز درمانی، در گفتگو با مسوولان بیمارستان، اندیشه ورزی و تصمیم گیری شد.

بازدید از برج پژوهشی محمد رسول الله(ص)

پس از حضور در بیمارستان امیر تیم بازدید کننده وارد برج پژوهشی محمد رسول الله شدند.

دکتر رضائیان زاده با اشاره به اینکه قرارداد ساخت اتاق تمیز با پیمانکار مربوطه منعقد گردیده و خاکبرداری محل احداث نیز به پایان رسیده است بیان کرد: مسوولان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ضمن بازدید از این برج پژوهشی، مکان احداث و وضعیت اجرایی ساخت اتاق تمیز را از نزدیک بررسی کردند و برای تسریع ساحت آن نیز هم اندیشی شد.

این عضو هیات رییسه دانشگاه همچنین گفت: در این برنامه، در خصوص بهره گیری از شتاب دهنده های دولتی و خصوصی و افزایش همکاری ها و هم افزایی های برج پژوهشی با مراکز رشد دانشگاه و شرکت های دانش بنیان با هدف حمایت و مانع زدایی از تولید محصولات و مواد تخصصی پزشکی، نیز گفتگو و تصمیم گیری شد.

دکتر رضائیان زاده افزود: بازدید و گفتگو در خصوص مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی دانشگاه که در برج پژوهشی مستقر است، از دیگر بخش های مهم این برنامه بازدید بود.

در این بازدیدها، دکتر «امیر علی حمیدیه»؛ دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و هیات همراه، دکتر«عباس رضائیان زاده»؛ معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه و دکتر«نگار آذرپیرا»؛ ریس برج پژوهشی محمد رسول الله(ص) و مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی دانشگاه، حضور داشتند.

 

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 39585
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 75 موجود نیست