• 1401/07/25
  • - تعداد بازدید: 40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید وزارتی از ظرفیت های فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز

بازدید وزارتی از ظرفیت های فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز

سرپرست دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، ضمن بازدید از چند مرکز در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از نزدیک با ظرفیت های فناوری سلامت این دانشگاه، آشنا شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه گفت: پارک فناوری سلامت شیراز، برج پژوهشی محمد رسول الله(ص)، مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی و مرکز رشد فناوری اطلاعات دانشگاه و شرکت های دانش بنیان و واحد‌های فناور مستقر در آن، از سوی مقام مسوول وزارتی یادشده، بازدید شد.

دکتر «مهتاب معمارپور» افزود: در این برنامه، راهکارهای بهبود وضعیت فناوری سلامت در دانشگاه، اندیشه ورزی و مقرر شد مساعدت های ممکن از سوی وزارت بهداشت برای حمایت از تولید برخی محصولات دانش بنیان دانشگاه، صورت پذیرد.

 سرپرست دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت نیز گفت: کارگروه ها و‌ شاخص هایی در سطح وزارتی برای بررسی طرح های فناورانه دانشگاه ها تعیین شده است.

دکتر «حمیدرضا بنفشه» با اشاره به ضرورت تطابق طرح های فناورانه، با اولویت های نظام سلامت، افزود: از طرح های فناورانه ای حمایت می شود که؛ مشکلی را در حوزه سلامت برطرف کند، امکان سنجی شده باشد و همچنین پیوست های مالی و زمانی داشته باشد.

 
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 67889
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 75 موجود نیست