• 1402/12/07
  • - تعداد بازدید: 79
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برقراری همکاری های بین المللی در مرکز پزشکی مقایسه‌ای و تجربی دانشگاه بررسی شد

با حضور معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز

برقراری همکاری های بین المللی در مرکز پزشکی مقایسه‌ای و تجربی دانشگاه بررسی شد

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از نشست هم اندیشی برگزار شده در مرکز پزشکی مقایسه‌ای و تجربی این معاونت خبر داد..

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز، دکتر «محمدهاشم هاشم‌پور» گفت: این نشست با هدف بررسی راهکارهای همکاری دو جانبه این معاونت با یکی از دانشگاه های معتبر خارجی برگزار شد.

دکتر هاشم پور با اشاره به ضرورت بستن تفاهم نامه و هماهنگی برای برقراری ارتباط موثر میان اساتید دو دانشگاه برای همکاری در طرح ها و پایان‌ نامه‌های مشترک افزود: این همکاری در حوزه های گوناگون از جمله مطالعات بر روی حیوانات آزمایشگاهی به عنوان نمونه (مدل) در تحقیقات علوم زیست پزشکی، مهندسی بافت و بافت شناسی خواهد بود.

او اضافه کرد: از دیگر موارد مورد مطرح شده در این نشست، پیگیری تهیه دستگاه میکروسیتی از سوی دانشگاه در راستای ارتقای مطالعات حیوانی و همکاری اساتید بخش آسیب شناسی برای تفسیر لام های بافت شناسی با مرکز پزشکی مقایسه‌ای و تجربی بود.

 در پایان از بخش‌های گوناگون مرکز پزشکی مقایسه‌ای و تجربی شامل آزمایشگاه، اتاق‌های عمل جراحی، اتاق بهبودی و اتاق تکثیر و پرورش حیوانات آزمایشگاهی بازدید شد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 95771
کلیدواژه
متن استاتیک شماره 75 موجود نیست