• 1400/09/23
  • - تعداد بازدید: 38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برپایی نمایشگاه استانی دستاوردهای پژوهش و فناوری با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی شیراز

برپایی نمایشگاه استانی دستاوردهای پژوهش و فناوری با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی شیراز

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان فارس که از سوی استانداری فارس، با مشارکت برخی دستگاه ها و موسسات، به ویژه دانشگاه علوم پزشکی شیراز برپا شده است، پذیرای علاقه مندان است.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه، در آیین افتتاح این نمایشگاه توضیح داد: مرکز نوآوری و شتاب دهنده و شش مرکز رشد این دانشگاه، گزیده ای از محصولات فناورانه نزدیک به 30 واحد فناور زیرمجموعه خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.

دکتر «مهتاب معمارپور» افزود: این نمایشگاه که همه ساله، به جز سال گذشته به سبب محدودیت های کرونایی، برپا می شد، امسال نیز هرچند به صورت محدود راه اندازی و با استقبال مناسبی همراه شده است.

دکتر معمارپور با اشاره به تاثیر مطلوب چنین نمایشگاه هایی در ترغیب و معرفی هرچه بهتر واحدهای فناور به جامعه، بیان کرد: بازدید از نمایشگاه محصولات فناورانه و گفتگو با صاحبان این فناوری ها، بهره مندی علمی و افزایش انگیزه برای روی آوری به فعالیت های دانش بنیان را در بازدیدکنندگان علاقه مند به ویژه در جامعه دانشگاهی تقویت می کند.

سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه با اعلام دایر بودن این نمایشگاه از 22 تا 24 آذرماه، در ساعات 9 الی16، در مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز واقع در خیابان ساحلی غربی، از دانشگاهیان و علاقه مندان دعوت کرد که از این نمایشگاه بازدید کنند.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 52046
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 75 موجود نیست