• 1399/09/26
  • - تعداد بازدید: 33
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

تبریک معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه به مناسبت فرارسیدن روز پژوهش

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، با ارسال پیامی فرارسیدن روز پژوهش را تبریک گفت.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، با ارسال پیامی فرارسیدن روز پژوهش را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه، دکتر «عباس رضاییان زاده»، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، طی پیامی ضمن تقدیر از پژوهشگران دانشگاه، فرا رسیدن 25 آذر، «روز پژوهش» را به آنان تبریک گفت. در متن پبام وی چنین آمده است:

 

به نام خدا

25 آذرماه هرسال، بهانه ای است برای تاکید بر اهمیت پژوهش و فناوری در پیشرفت کشور و گرامی داشت مقام پژوهشگران، فناوران و نوآوران پرتلاش و خستگی ناپذیر کشورمان. بی شک تولید علم نافع، از بستر پژوهش و تحقیق برمی خیزد و دانشگاه، بحق اصلی ترین جایگاه پرورش پژوهشگران و دانشمندان هر جامعه می باشد. امروزه، باتوجه به محدودیت های ناشی از تحریم های ظالمانه استکبار و دشواری در دسترسی به منابع مالی، نیاز به پژوهش های کاربردی و جامعه محور از یکسو و توجه به پژوهش های محصول محور و تولید فناوری از سوی دیگر؛ باید در راس اولویت های سیاستگذاران عرصه پژوهش و به ویژه پژوهش های مرتبط با سلامت باشد.

اینجانب، ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید به تمامی محققان با همت و پرتلاش دانشگاه و تبریک و تهنیت روز پژوهش، آمادگی کامل مجموعه معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه را در حمایت از پژوهشگران پرتلاش و علاقه مند که دغدغه انجام پژوهش های اصیل و منطبق با نیازهای نظام سلامت کشور را دارند؛ اعلان داشته و پذیرای پیشنهادها و انتقادات صادقانه و دلسوزانه این عزیزان، به منظور اعتلای مدیریت راهبردی پژوهش های سلامت در دانشگاه می باشم.

در پایان نیز جا دارد از زحمات بی دریغ کلیه کارکنان و همکاران ارجمندم در حوزه ستادی، دانشکده ها، مراکز تحقیقاتی، برج پژوهشی، مراکز رشد فناوری، شرکت های دانش بنیان و کمیته تحقیقات دانشجویی، در ارائه خدمات مستمر به اعضای محترم هیئت علمی، دانشجویان و سایر پژوهشگران تقدیر و تشکر نمایم.

 

دکتر عباس رضاییان زاده

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه

پایان خبر.
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 34094
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 75 موجود نیست