• 1400/11/10
  • - تعداد بازدید: 42
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

تخصیص و تامین اعتبارات تحقیقات و فناوری دانشگاه پیگیری شد

تخصیص و تامین اعتبارات تحقیقات و فناوری دانشگاه پیگیری شد

در نشست مشترک با معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه:

تخصیص و تامین اعتبارات تحقیقات و فناوری دانشگاه پیگیری شد

تخصیص و تامین اعتبارات تحقیقات و فناوری دانشگاه، در نشست مشترکی با حضور معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و مدیران حوزه هر دو معاونت، بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «مهتاب معمارپور»، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه گفت: در این نشست، راه های تسریع در پرداخت مطالبات طرح های پژوهشی )اعم از پایان نامه ای و غیر پایان نامه ای)، احداث اتاق های تمیز(Clean Room)، مطالعات اپیدمیولوژیک آینده نگر(کوهورت) مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

دکتر «مهتاب معمارپور»، ضمن تشکر از روحیه همدلی و همکاری معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، افزود: مسوولان معاونت یادشده، با تاکید بر ضرورت اجرای اقتصاد مقاومتی و اولویت بندی بودجه ای از سوی واحدهای دانشگاه، نسبت به همکاری بیش از پیش با معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه، در حد توان و بر اساس بودجه های مصوب قانونی، قول همکاری دادند.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، بیان کرد: راهکارهای حمایت مناسب مالی از طرح های تحقیقاتی و فناورانه به ویژه طرح های کاربردی و اثرگذار، حفظ و ارتقای جایگاه دانشگاه در حوزه دانش و فناوری و همچنین تامین بن کتاب برای دانشجویان، نیز در این نشست، هم اندیشی و بررسی شد.

در پایان، وی گفت: در هفته های گذشته نیز با همراهی سرپرست دانشگاه، جلسه کاری مفیدی در محل وزارت بهداشت با حضور معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در خصوص نحوه تامین اعتبارات مورد نیاز جهت فعالیت های پژوهشی و فناورانه دانشگاه، برگزار گردید، که امیدواریم ثمرات آن را در آینده ای نزدیک شاهد باشیم.

 

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 54576
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 75 موجود نیست