• 1403/05/17
  • - تعداد بازدید: 157
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دیدار معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه با خانواده شهید امدادگر «غلامرضا سبحانیان»

 

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به همراه تعدادی از مدیران این معاونت، با خانواده شهید امدادگر «غلامرضا سبحانیان» در شیراز دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز،  دکتر «محمد هاشم هاشم‌پور» گفت: همه باید بکوشیم که نام و یاد شهیدان را گرامی بداریم و ادامه دهنده ی راه پر سعادت ایشان باشیم.

او، با اشاره به حق شهیدان و خانواده ایشان بر همگان، بیان کرد: دیدار با خانواده های شهیدان، ضمن بزرگداشت ایشان، اثرات معنوی و برکات الهی را برای تکریم کنندگان آنان به همراه دارد.

دکتر هاشم پور افزود: در این ملاقات معنوی، یکی از نامه های دست نویس و خاطره انگیز شهید سبحانیان در ایام دفاع مقدس که از جبهه نبرد حق علیه باطل، برای قدردانی از زحمات پدر و مادر خود نگاشته بود، نیز قرائت شد.

طبق توضیح خانواده شهید امدادگر «غلامرضا سبحانیان»، این مجاهد راه خدا که زاده ی شیراز است، در دوران دفاع مقدس، در بیست و یکم فروردین ماه سال ۱۳۶۶ هجری شمسی، در سن نوزده سالگی، در منطقه مرزی شلمچه، بر اثر اصابت ترکش، به درجه رفیع شهادت رسیده، و در ردیف دوم از قطعه ی دهم گلزار شهدای شیراز آرمیده است.

در دیدار با خانواده این شهید امدادگر، دکتر «محمد هاشم هاشم‌پور»، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «حسین پارسایی»، مدیر توسعه فناوری سلامت این معاونت، «پروانه صادقی»، مسئول دفتر این معاونت و «یوسف حسن شاهی»، مسئول روابط عمومی معاونت یادشده حضور داشتند.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 106238
کلیدواژه
متن استاتیک شماره 75 موجود نیست