• 1400/10/06
  • - تعداد بازدید: 43
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

رتبه های برتر دانشگاه علوم پزشکی شیراز در عرصه تحقیقات و فناوری

رتبه های برتر دانشگاه علوم پزشکی شیراز در عرصه تحقیقات و فناوری

دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با تلاش اعضای هیات علمی، دانشجویان، پژوهشگران و فناوران، موفق به دریافت چندین رتبه برتر در عرصه تحقیقات و فناوری، در سطح دانشگاه های علوم پزشکی کشور، در سال تحصیلی 1400-1399 شده است.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه، گفت: در حوزه اثرگذاری پژوهش های علوم پزشکی، مطالعات همه گیرشناسی آینده نگر و همچنین در حوزه اخلاق در پژوهش در سال 1399، رتبه نخست وزارتی به دست آمده است.

دکتر «مهتاب معمارپور» افزود: در حوزه های توسعه تحقیقات دانشجویی و توسعه ظرفیت نیروی انسانی پژوهشی در سال 1399 و همچنین در عرصه پژوهش های کرونا در محور تولید شواهد علمی شامل نگارش کتاب و مقاله مروری ساختار یافته(Systematic Review) در سال 1400، رتبه دوم وزارتی کسب شده است.

او ادامه داد: در حوزه تعداد مقالات انتشار یافته و مقالات 10% برترSNIP، بر اساس اطلاعات مستخرج از سامانه علم سنجی دانشگاه های علوم پزشکی کشور(USID) در سال 2021میلادی، رتبه سوم وزارتی و در حوزه های تولید فناوری، رهبری در انتشارات مقالات علمی معتبر، آزمایشگاه جامع تحقیقات در سال 1399 نیز رتبه چهارم وزارتی به این دانشگاه اختصاص داده شده است.

سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه بیان کرد: کسب این رتبه های برتر، نشان از توانمندی ویژه این دانشگاه در عرصه تحقیقات و فناوری است که شایسته است برای برطرف کردن مشکلات جامعه، بیش از پیش به آن توجه، حمایت و بکارگیری شود.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 52737
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 75 موجود نیست