• 1402/02/18
  • - تعداد بازدید: 93
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به مناسبت هفته سلامت و همزمان با روز استاد:

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه از مرکز پزشکی مقایسه ای و تجربی بازدید کرد

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه از مرکز پزشکی مقایسه ای و تجربی بازدید کرد

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، به همراه دو نفر از مدیران ستادی این معاونت، به مناسبت هفته سلامت و همزمان با روز استاد، از مرکز پزشکی مقایسه ای و تجربی دانشگاه، بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «محمد‏هاشم هاشم‏پور» گفت: در این برنامه، از محل نگهداری حیوانات آزمایشگاهی از جمله انواع موش، خوکچه هندی و خرگوش، بخش های جراحی، تصویربرداری و سایر واحدهای این مرکز، بازدید و با رییس، مدیر، کارکنان و پژوهشگران این مرکز، دیدار و گفتگو شد.

دکتر هاشم‏پور با تقدیر از کوشش های عالمانه و متعهدانه رییس و دیگر تلاشگران این مرکز، بیان کرد: در این بازدید ضمن بررسی نیازمندی های مرکز پزشکی مقایسه ای و تجربی دانشگاه، ظرفیت های ویژه آن در زمینه تجاری سازی محصولات زیستی و  توان بالای نقش آفرینی آن در عرصه علمی، به صورت مقدماتی اندیشه ورزی شد.

او توضیح داد: مرکز پزشکی مقایسه ای و تجربی، که در گذشته مرکز حیوانات آزمایشگاهی نامیده می شد، زیرمجموعه معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه است که تکثیر، پرورش و نگهداری حیوانات آزمایشگاهی را بر عهده دارد و از طرح های تحقیقاتی نمونه های حیوانی یا مطالعات In Vivo  پژوهشگران رشته های پایه و بالینی دانشگاه، حمایت می کند.

 
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 78371
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 75 موجود نیست