• 1399/11/14
  • - تعداد بازدید: 24
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه اعلام کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی بین المللی و رونمایی از دو سامانه پژوهشی در دهه فجر

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه اعلام کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی بین المللی و رونمایی از دو سامانه پژوهشی در دهه فجر

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از برگزاری شش کارگاه آموزشی در سطح های دانشگاهی، ملی و بین المللی و رونمایی از دو سامانه الکترونیک، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر«عباس رضائیان زاده» توضیح داد: سامانه منابع اطلاعاتی 19-Covid در وبگاه کتابخانه الکترونیک دانشگاه و سامانه پذیرش و ارزیابی آثار علمی به عنوان دو اقدام ابتکاری این دانشگاه رونمایی خواهند شد.

دکتر رضائیان زاده افزود: کارگاه آموزشی آشنایی با پایگاه اطلاعاتی«SCOPUS» با حضور نماینده این ناشر و کارگاه مجازی نرم افزار مدیریت استناد«MENDELEY» در سطح بین المللی برگزار می شود.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه همچنین گفت: کارگاه مجازی «تازه های اخلاق در نشر» با حضور دبیر کمیته کشوری اخلاق در پژوهش های پزشکی و کارگاه مجازی آشنایی با سامانه «نوپا» با حضور رییس مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی وزارت بهداشت وزارت بهداشت در سطح ملی برگزار می شود.

 

دکتر رضائیان زاده افزود: اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارمندان دانشگاه و سایر علاقه مندان، با مراجعه به سامانه کارگاه های پژوهشی و رویدادهای معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز به نشانی https://events.sums.ac.ir، می توانند به صورت رایگان در این کارگاه های مجازی نام نویسی و گواهی حضور نیز دریافت کنند. ایشان از همکاری معاونت بین الملل دانشگاه در برگزاری کارگاه های بین المللی تشکرکردند.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، همچنین از برگزاری کارگاه های مجازی آموزش آشنایی با روش «مرور نظام مند» (systematic review) و کارگاه اصول و روشهای انجام مطالعات کارآزمایی بالینی2، از سوی مرکز مشاوره تحقیقات و کامپیوتر برج پژوهشی محمد رسول الله(ص)، همزمان با شروع دهه پرفروغ فجر، خبر داد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 36466
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 75 موجود نیست