• 1402/10/19
  • - تعداد بازدید: 213
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نخستین خط تولید پارک فناوری سلامت شیراز به بهره برداری رسید

نخستین خط تولید پارک فناوری سلامت شیراز به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رییس این پارک گفت: این خط تولید با مساحت 30 مترمربع و صرف چند میلیارد تومان هزینه راه اندازی شد.

دکتر «محمد هاشم هاشم‌پور» افزود: این فضا با لحاظ استانداردهای لازم و دریافت مجوز از سازمان غذا و دارو، شروع به کار کرده است.

دکتر هاشم‌پور توضیح داد: پارک فناوری سلامت شیراز، با دارا بودن سه فضای کارگاهی، امکان راه اندازی پنج خط تولید دیگر در آینده را دارا است.

معاون توسعه فناوری سلامت این پارک نیز گفت: هم اکنون یکی از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری سلامت از خط تولید راه اندازی شده برای تولید محصولات نیمه جامدات بهره می برد.

دکتر «سید نور الدین فرجی» افزود: این شرکت در خط جدید راه اندازی شده، فرآورده موضعی تسکین درد را در قالب پماد و در حجم های مختلف تولید می کند.

دکتر فرجی بیان کرد: امکان استفاده سایر شرکت های دانش بنیان و واحد‌های فناور و نوآور، از خط تولید اشاره شده نیز به صورت تولید مشارکتی فراهم است.

او اعلام کرد: این نخستین خط تولید محصولات حوزه سلامت است که در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز به بهره برداری می رسد.

نخستین خط تولید پارک فناوری سلامت شیراز، در آیینی با حضور معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رئیس و معاونان این پارک، مدیر توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دو نفر از روسای مراکز رشد این دانشگاه، روز چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ افتتاح شد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 92793
کلیدواژه

تصاویر

متن استاتیک شماره 75 موجود نیست