• 1401/02/31
  • - تعداد بازدید: 46
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

نشریه IJCBNM دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پایگاه MEDLINE نمایه شد

نشریه IJCBNM دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پایگاه MEDLINE نمایه شد


نشریه علمی پژوهشی  International Journal of Community-Based Nursing and Midwifery با نام اختصاری IJCBNM و متعلق به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در پایگاه MEDLINE ، یکی از بزرگترین و معتبرترین پایگاه های اطلاعاتی پزشکی جهان، نمایه(Index) شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه گفت: IJCBNM سومین نشریه از مجموعه نشریات علمی پژوهشی این دانشگاه و سیزدهمین نشریه از مجموعه نشریات علوم پزشکی کشور است که در پایگاهMEDLINE  نمایه می شود.

دکتر «مهتاب معمارپور» با تبریک این دستاورد علمی و سپاس از مدیر مسوول، سردبیر و اعضای هیات تحریریه نشریه یادشده افزود: این موفقیت پیرو پیگیری‏ها، ارزیابی‏های فنی و ارسال درخواست به پایگاه MEDLINE، توسط دفتر گروه نشریات و کتب و با همکاری دست اندرکاران نشریه IJCBNM به دست آمده است.

دکتر معمارپور ادامه داد: این نشریه از سال 2014 در پایگاه اطلاعاتی PubMed Central نمایه شده و در حال حاضر بیش از 300 مقاله آن با استفاده از موتور جستجوی PubMed قابل مشاهده است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه همچنین بیان کرد: به استناد اطلاعات ارایه شده از سوی پایگاه مربوط، مقالات این نشریه از ابتدای سال 2022 میلادی(شماره ژانویه 2022) در پایگاه MEDLINE نیز قابل مشاهده خواهد بود.

دکتر معمارپور توضیح داد: این نشریه که همه زمینه‌های علوم پرستاری و مامایی را پوشش می‌دهد، به صورت فصلنامه و به زبان انگلیسی منتشر می شود و دسترسی رایگان به مقالات آن در وبگاه نشریه به نشانی  https://ijcbnm.sums.ac.ir فراهم است.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 60737
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 75 موجود نیست