• 1401/11/19
  • - تعداد بازدید: 46
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
با هدف بهره گیری از چهار دهه تجربه مسوولان پیشکسوت:

نشست همدلی و همفکری معاونان پیشین و جدید تحقیقات و فناوری دانشگاه برگزار شد

نشست همدلی و همفکری معاونان پیشین و جدید تحقیقات و فناوری دانشگاه برگزار شد

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از نشست اندیشه ورزی برگزار شده، با معاونان پیشین تحقیقات و فناوری این دانشگاه، همزمان با ششمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «محمد هاشم هاشم پور» گفت: این برنامه با هدف همدلی و قدردانی از تلاش های چهارده سکاندار این معاونت دانشگاه در سالیان گذشته، بررسی سیر تحقیقات و فناوری از ابتدای تشکیل این دانشگاه تا کنون، و نیز بهره گیری از تجربه ها و توصیه های اساتید پیشکسوت برای پیشبرد بهتر اهداف پژوهشی و فناورانه در این مجموعه، تشکیل شد.

دکتر هاشم پور افزود: معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه، مشتاق دریافت دیدگاه های اساتید برجسته و صاحب نظران، برای بهبود رویه ها، رویکردها و ساختارهای پژوهشی و فناوری است.

او توضیح داد: خروج از روزمرگی و ایجاد تحول در پژوهش و فناوری، فرهنگ سازی و اصلاح نگرش های درون و برون سازمانی به حوزه پژوهش به عنوان یک نیاز ضروری و ابزار کارآمد، تقویت انگیزه پژوهشگران و فناوران، پیگیری منابع جدید مالی برای پژوهش ها و فناوری ها، توجه همزمان و معتدل به طرح های پایه و کاربردی، اولویت پژوهش بر اساس نیاز و درخواست، از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.

عضو هیات رییسه دانشگاه افزود: فراهم آوردن بستر استفاده از نتایج پژوهش ها برای رفع مشکلات، تقویت HSR معاونت ها، امکان به اشتراک گذاری تجهیزات مراکز تحقیقاتی با هدف ارتقای بهره وری، بررسی کمی و کیفی تاثیر برج پژوهشی محمد رسول الله(ص) بر ارتقای پژوهش ها در دانشگاه، ترسیم آینده پژوهش و فناوری دانشگاه با توجه به رویکردهای پژوهش و فناوری در جهان و نیازهای کشور، از دیگر عناوینی بود که در این گفتمان، مطرح شد.

این نشست با حضور دکتر «سید ضیاء الدین تابعی»، «دکتر محمد رحیم کدیور»، «دکتر محمدرضا پنجه شاهین»، « دکتر سلیمان محمدی سامانی»، « دکتر غلامرضا حاتم»، «دکتر مهتاب معمارپور» و دکتر «محمد هاشم هاشم پور» برگزار و از تلاش های سایر معاونان پیشین تحقیقات و فناوری دانشگاه که ضمن دعوت به این نشست، امکان حضور نیافتند نیز به نیکی یاد و قدردانی و از مجموعه عکس های ایشان، رونمایی شد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 74098
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 75 موجود نیست