• 1403/04/17
  • - تعداد بازدید: 79
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور استاندار فارس

نشست گسترش زیرساخت های پارک علم و فناوری سلامت شیراز برگزار شد

 

نشست گسترش زیرساخت های پارک علم و فناوری سلامت شیراز، با حضور استاندار فارس و رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در این نشست رییس دانشگاه، با اشاره به تحول معاونت تحقیقات و فناوری در دو سال گذشته، گفت: راه اندازی پارک علم و فناوری سلامت، نمونه ای از دستاوردهای این مجموعه است.

دکتر «سید وحید حسینی»، با اشاره به آغاز به کار ساخت ساختمان جدید این پارک در پردیس شهید دوران دانشگاه و تاکید بر ضرورت افزایش فضای فیزیکی و زیر ساختی آن، توضیح داد: این پارک که در سال 1401 افتتاح شد، چندین شرکت تولیدی در آن مستقر و ظرفیت برای پذیرش دیگر شرکت ها تکمیل شده است.

او اضافه کرد: از زمان شروع به کار پارک علم و فناوری سلامت، با هدف همکاری و تعامل هرچه بیشتر، از زیست بوم های مشترک فناوری در استان و خارج از استان و همچنین منطقه ویژه اقتصادی بازدید و نشست مشترکی نیز به تازگی میان پارک های مستقر در استان برگزار شده است.

رییس پارک علم و فناوری سلامت شیراز نیز اعلام کرد: در این نشست، اختصاص ردیف بودجه مستقل، اختصاص بودجه از سازمان برنامه و بودجه استان برای پرداخت تسهیلات به شرکت های دانش بنیان، حضور رییس پارک در شورای برنامه ریزی استان و اختصاص زمین در منطقه ویژه اقتصادی به شرکت های سلامت محور بررسی شد.

دکتر «محمد هاشم هاشم پور» افزود: همچنین با دستور استاندار مقرر شد برای توسعه بیشتر فناوری سلامت، بخشی از زمین های حوزه فناوری استان به پارک علم و فناوری سلامت شیراز اختصاص یابد.

نشست پارک علم و فناوری سلامت شیراز، با حضور استاندار فارس، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رییس و معاونان پارک علم و فناوری سلامت شیراز، بعد از ظهر روز شنبه شانزدهم تیرماه 1403، در محل استانداری فارس برگزار شد.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 104947
کلیدواژه
متن استاتیک شماره 75 موجود نیست