• 1400/05/16
  • - تعداد بازدید: 50
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

پیام تسلیت معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه در پی درگذشت استاد رنجبر عمرانی

پیام تسلیت معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه در پی درگذشت استاد رنجبر عمرانی

در پی درگذشت دکتر «غلامحسین رنجبر عمرانی»، استاد برجسته جامعه پزشکی کشور و استان فارس و رییس مرکز تحقیقات غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، این ضایعه را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در متن پیام دکتر «عباس رضائیان زاده» به این مناسبت آمده است:

ولنبْلونّکمْ بشیْءٍ من الْخوْف والْجوع ونقْصٍ من الْأمْوال و الْأنْفس و الثّمرات و بشّر الصّابرین

الّذین إذا أصابتْهمْ مصیبةٌ قالوا إنّا للّه وإنّا إلیْه راجعون

قطعاً همه شما را با چیزی از ترس، گرسنگی، و کاهش در مالها و جانها و میوه‌ها، آزمایش می‌کنیم؛ و بشارت ده به استقامت‌کنندگان!

آنها که هر گاه مصیبتی به ایشان می‌رسد، می‌گویند: «ما از آن خدائیم؛ و به سوی او بازمی‌گردیم»

سوره بقره-آیات156-155

 

خبر درگذشت استاد برجسته، پزشک نامدار، پیشکسوت رشته فوق تخصصی غدد و متابولیسم بزرگسالان و رییس مرکز تحقیقات غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، سبب اندوه و تاثر فراوان همکاران، شاگردان ایشان و جامعه علمی استان و کشور شد.

دکتر غلامحسین رنجبر عمرانی، پزشک حاذق و استاد بسیار دانایی بود که دانش روز و قدرت تشخیص او در عرصه طبابت، بارها سبب شگفتی دانشجویان و بیماران ایشان شده بود و همواره تحسین از سوی اساتید برجسته کشورهای مطرح علمی جهان را به همراه داشت.

تاکید آموزنده و مقید بودن عملی ایشان به مساله نظم و انضباط در عرصه های گوناگون از جمله در فراگیری دانش و حوزه ی خطیر پژوهش، از دیگر ابعاد برجسته شخصیتی این استاد فقید بود که همواره در ذهن همکاران، دانشجویان و خدمت گیرندگان ایشان به یادگار مانده است.

اینجانب ضایعه جبران ناپذیر فقدان استاد عمرانی را به خانواده گرامی و سایر بازماندگان آن عزیز سفرکرده و نیز به جامعه بزرگ دانشگاهی، صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آن عزیزبه حق پیوسته، طلب رحمت و مغفرت واسعه الهی می نمایم.

یاد و خاطره این استاد والا مقام برای همیشه در دل و ذهن شاگردان و ارادتمندانش ماندگار خواهد بود.

 

از شمار دو چشم یک تن کم    وز شمار خرد هزاران بیش

 

دکتر عباس رضائیان زاده

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 45019
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 75 موجود نیست