• 1401/08/09
  • - تعداد بازدید: 43
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

کارگاه آموزشی «مدیریت بهینه استناد» برگزار شد

کارگاه آموزشی «مدیریت بهینه استناد» برگزار شد

کارگاه آموزشی «مدیریت بهینه استناد»، با پیگیری گروه کتابخانه و تامین منابع اطلاعات و گروه علم سنجی و پایش معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر نیلوفر برهمند، رییس گروه کتابخانه و تامین منابع اطلاعات و کارشناس مسوول گروه علم سنجی و پایش این معاونت گفت: در این کارگاه آموزشی، فراگیران با مفاهیم و ابعاد استناد، شاخص های استنادی، خود استنادی، آسیب شناسی استنادها و راهکارهای افزایش مشاهده پذیری مقالات آشنا شدند.

دکتر «نیلوفر برهمند» افزود: این برنامه با حضور اعضای هیات علمی، کتابداران و اطلاع رسانان پزشکی دانشجویان تحصیلات تکمیلی و پژوهشگران، روز چهارشنبه  27 مهر ماه، به مدت چهار ساعت برگزار شد و دکتر «علی حمیدی»، دانشیار گروه آموزشی اطلاع رسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، ارایه مطالب آموزشی و هدایت تمرین های عملی را به عهده داشت.

دکتر برهمند با اشاره به دیگر برنامه های آموزشی فصل پاییز اعلام کرد: کارگاه «طراحی جستجو در مقالات مرور نظام مند» در بیست و پنجم آبان و کارگاه «معیارهای انتخاب مجله» در  بیست و سوم آذر برگزار خواهد شد.

او توضیح داد: علاقه مندان برای نام نویسی و شرکت در برنامه های آموزشی، می توانند به سامانه کارگاه ها و رویدادهای معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه به نشانی https://events.sums.ac.ir  و برای مشاهده محتوای آموزشی کارگاه ها پس از برگزاری، به وبگاه کتابخانه الکترونیک به نشانی https://diglib.sums.ac.ir  مراجعه نمایند.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 68651
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 75 موجود نیست