• 1400/01/10
  • - تعداد بازدید: 44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کاشت یکصد اصله نهال در برج پژوهشی محمد رسول الله

کاشت یکصد اصله نهال در برج پژوهشی محمد رسول الله

به مناسبت هفته درختکاری، یکصد اصله نهال نارنج و سروناز، در آیینی با حضور مسوولان دانشگاه و شهرداری، با نام و یاد خالق یکتا، در محوطه برج پژوهشی محمد رسول الله کاشته شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه با اعلام این خبر گفت: سنت حسنه کاشت درختان در روزهای پایانی سال، اقدامی پربرکت است که در راستای حفظ محیط زیست و بهره گیری از مواهب طبیعی خداوند، در یک حرکت جمعی، همراه با صمیمیت و همدلی، اجرا می شود.

دکتر«عباس رضائیان زاده» با اشاره به خاطرات مدیریتی خود در زمینه پیگیری ایجاد فضای سبز در چندین بیمارستان و مرکز دانشگاهی در سطح استان افزود: حال که پس از گذشت بیش از دو دهه از کاشت درختان سایه دار و میوه دار، به این اماکن مراجعه کرده و فضای سبز پرطروات و ثمرات آن برای همکاران و ارباب رجوع را می بینم، با حس رضایت و شادی، خداوند متعال را برای این نعمت و توفیق خدمت می ستایم.

آیین کاشت نهال در برج پژوهشی محمد رسول الله، با حضور معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، رییس و مدیر این برج، جمعی از اساتید و مسوولان دانشگاه و همچنین مدیر کل امور شهرسازی شهرداری شیراز برگزار شد.

 

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 39135
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 75 موجود نیست