• 1401/08/25
  • - تعداد بازدید: 45
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
رییس دانشگاه در آیین پاسداشت کتابداران برگزیده:

کتابداران در مدیریت کتابخانه ها و جذب مخاطبان، نقش اساسی دارند

کتابداران در مدیریت کتابخانه ها و جذب مخاطبان، نقش اساسی دارند

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در آیین پاسداشت کتابداران برگزیده که به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی و روز کتابدار برگزار شد، با اشاره به اهمیت نقش کتابداران، کتابخانه ها و تالارهای مطالعه دانشگاه، در خدمت رسانی علمی به دانشگاهیان، بر ضرورت گسترش خدمات مجموعه یادشده تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز،  «دکتر سید وحید حسینی» گفت: عملکرد کتابداران و اطلاع رسانان سلامت، در مدیریت کتابخانه ها و تالارهای مطالعه ها و رفتار خوب آنها در افزایش استقبال دانشجویان و همکاران دانشگاهی، نقش تعیین کننده ای دارد.

او بیان کرد: بهره وری مطالعه در تالارهای ویژه کتاب خوانی، به سبب امکان تمرکز بیشتر، نسبت سایر مکان ها بسیار بالاتر است و نیاز به برنامه ریزی دارد تا امکان استفاده دانشجویان از این فضای علمی، افزایش یابد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه نیز توضیح داد: در آیین پاسداشت کتابداران و اطلاع رسانان سلامت که همزمان با نشست هیات رییسه دانشگاه برگزار شد، ضمن ارایه گزارش عملکرد یکسال گذشته گروه کتابخانه و تامین منابع اطلاعات این معاونت، از کتابداران و اطلاع رسانان سلامت برگزیده واحدهای ستادی و محیطی دانشگاه، شامل سه نفر بازنشسته و هشت نفر شاغل، قدردانی شد.

دکتر «مهتاب معمارپور» با سپاس از تلاش همه کتابداران دانشگاه و آرزوی موفقیت برای ایشان، افزود: «زهرا صحرائیان»، «خلیل معتقدالحق»، «علیرضا نیکو»، «زهرا زراعت کار»، «زهرا جلالی»، «ابوالفضل طاهری سودجانی»، «فاطمه افتخاریان»، «الهام قبادی آزاد »، «غلامرضا غفارنیا»، «فرزاد امیدی» و « راضیه کشاورز»، برگزیدگان تقدیر شده در این مراسم بودند.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 69490
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 75 موجود نیست