• 1402/09/15
  • - تعداد بازدید: 103
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
فراخوان دوره سرباز نخبگی (طرح تحقیقاتی جایگزین خدمت سربازی)

فراخوان دوره سرباز نخبگی (طرح تحقیقاتی جایگزین خدمت سربازی)

معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز پژوهشگر تمام وقت برای مراکز تحقیقاتی در قالب دوره سرباز نخبگی (طرح تحقیقاتی جایگزین خدمت سربازی) پذیرش می نماید. از دانش آموختگانی که دارای کد نخبگی (مطابق با سامانه سینا ) هستند دعوت می شود که ضمن کسب پذیرش از مراکز تحقیقاتی مصوب، مدارک خود را تا تاریخ 30/09/1402 به واحد تحصیلات تکمیلی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه ارسال نمایند.مراکز تحقیقاتی که در حال حاضر دارای سرباز نخبه می باشند امکان شرکت در این فراخوان را ندارند.

معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز پژوهشگر تمام وقت برای مراکز تحقیقاتی در قالب دوره سرباز نخبگی (طرح تحقیقاتی جایگزین خدمت سربازی) پذیرش می نماید.

از دانش آموختگانی که دارای کد نخبگی (مطابق با سامانه سینا ) هستند دعوت می شود که ضمن کسب پذیرش از مراکز تحقیقاتی مصوب، مدارک خود را تا تاریخ 30/09/1402 به واحد تحصیلات تکمیلی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه ارسال نمایند.
مراکز تحقیقاتی  که در حال حاضر دارای سرباز نخبه  می باشند  امکان شرکت در این فراخوان را ندارند.


1-  رزومه داوطلب و گواهی مربوط به مدرک دانش آموختگی
2- نامه اعلام نیاز از 2  مرکز تحقیقاتی با ذکر اولویت
3-فرم اطلاعات اولیه متقاضیان

 

نشانی ارسال مدارک:

 شیراز، بلوار کریم خان زند،  جنب داروخانه هلال احمر، ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، طبقه هفتم، معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه، واحد تحصیلات تکمیلی، صندوق پستی : 1978-71345

تلفن تماس: 32305410-071 داخلی 7704

فرم سرباز نخبه

  • گروه خبری : اطلاعیه
  • کد خبری : 91068
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 75 موجود نیست