• 1403/04/30
  • - تعداد بازدید: 60
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور مسئول تسهیلات و تجاری سازی صندوق نوآوری و شکوفایی

راهکارهای توسعه و پیشرفت زیست بوم فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز بررسی شد

 

در نشست مشترک با حضور برخی مسئولان صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، راهکارهای توسعه و پیشرفت زیست بوم فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در این نشست رئیس دانشگاه به معرفی زیست بوم نوآوری و فناوری دانشگاه پرداخت و با اشاره به ظرفیت های موجود، ضرورت توسعه زیرساخت های این زیست بوم به ویژه پارک علم و فناوری سلامت را تبیین کرد.

دکتر «سید وحید حسینی» با بیان تلاش های صورت گرفته در راستای توسعه فناوری سلامت در دانشگاه در سالهای اخیر گفت: امضای تفاهم نامه با پارک علم و فناوری فارس برای همکاری در زمینه های گوناگون در حال پیگیری است و در آینده نزدیک اجرایی می شود.

او همچنین خواستار حمایت و همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی با شرکت های دانش بنیان و مجموعه زیست بوم فناوری دانشگاه شد.

در ادامه مهندس «مهرداد خلیلی» مسئول تسهیلات و تجاری سازی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، با اشاره به روش های همکاری با حوزه فناوری دانشگاه، انواع تسهیلات قابل ارایه در سطح استان و کشور را شرح داد.

در این نشست، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، مدیر توسعه فناوری سلامت دانشگاه و معاونان پارک علم و فناوری سلامت نیز حضور داشتند و دیدگاه های خود را برای پیشرفت حوزه فناوری سلامت در استان ارایه کردند.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 105460
کلیدواژه
متن استاتیک شماره 75 موجود نیست