• 1402/11/24
  • - تعداد بازدید: 176
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آشنایی سازمان بسیج علمی سپاه فجر استان با ظرفیت های علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

نشست هم اندیشی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با رئیس سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری سپاه فجر استان فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه گفت: در این نشست در خصوص زیست بوم فناوری و نوآوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز توضیحاتی ارائه شد.

دکتر «محمدهاشم هاشم پور» افزود: حاضران در این برنامه با خدمات و ظرفیت های مراکز تحقیقاتی، مرکز نوآوری و شتاب دهنده، مراکز رشد دانشگاه و همچنین پارک علم وفناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز آشنا شدند.

رئیس سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری سپاه فجر استان فارس نیز ضمن معرفی ظرفیت های این سازمان ابراز امیدواری کرد که با انعقاد تفاهم نامه ای بین دانشگاه علوم پزشکی شیراز و این سازمان از ظرفیت ها و توانمندیهای این دو مجموعه به بهترین صورت استفاده شود.

این نشست با حضور معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مدیر توسعه فناوری سلامت دانشگاه، رئیس و معاون پارک علم فناوری سلامت شیراز، رئیس سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری سپاه فجر استان فارس و جمعی از مسئولان این سازمان به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 94902
کلیدواژه

تصاویر

متن استاتیک شماره 75 موجود نیست