• 1401/12/20
  • - تعداد بازدید: 39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه در جمع دانشجویان پژوهشگر؛

از اندیشه دانشجویان برای ارتقای سلامت جامعه استقبال می کنیم

از اندیشه دانشجویان برای ارتقای سلامت جامعه استقبال می کنیم

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، با حضور در نشست تقدیر از دانشجویان برگزیده کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه گفت: از اندیشه دانشجویان برای آسیب شناسی و ارایه راهکار با هدف ارتقای سطح سلامت جامعه استقبال می کنیم.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «محمد هاشم هاشم پور» گفت: به تازگی با مسوولان کمیته تحقیقات دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، برای حمایت بهتر از فعالیت های کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه، گفتگو کردیم و پیگیری می کنیم که بستر مناسب تری برای فعالیت پژوهشی و فناورانه دانشجویان، فراهم شود.

دکتر هاشم پور افزود: در همین راستا و به زودی، با اعضای شورای مرکزی کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه نیز نشستی برگزار خواهیم کرد و در برنامه بازدید از معاونت های پژوهشی و نشست با مسوولان دانشکده ها، بخشی را به کمیته تحقیقات دانشجویی هر دانشکده، اختصاص خواهیم داد.

او ابراز امیدواری کرد که با تقویت کمیته تحقیقات دانشجویی، درخشش بیش از پیش دانشجویان دانشگاه در عرصه تحقیقات و فناوری و افتخارآفرینی آنها در رویدادهای مهم علمی همچون جشنواره رازی را شاهد باشیم.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 75482
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 75 موجود نیست