• 1400/05/16
  • - تعداد بازدید: 56
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

استاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز عضو موسسه ملی NIMAD شد

استاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز عضو موسسه ملی NIMAD شد

حسب ابلاغ صادر شده از سوی ریاست موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی(NIMAD)، دکتر «افشین برهانی حقیقی»، پزشک فوق تخصص مغز و اعصاب و استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، به عنوان عضو یکی از کمیته های تخصصی این موسسه به مدت دوسال منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه با اعلام این خبر گفت: دکتر برهانی حقیقی، رییس بخش سکته مغزی بیمارستان نمازی و رییس مرکز تحقیقات نورولوژی بالینی دانشگاه نیز هست و با احتساب انتصاب نامبرده، تا این لحظه چهار نفر از اساتید این دانشگاه، عضو کمیته های تخصصی نیماد هستند.

دکتر «عباس رضائیان زاده» افزود: دکتر «نگار آذرپیرا»، عضو کمیته آسیب‌شناسی، ژنتیک و سلول‌های بنیادی، دکتر «افشین برهانی حقیقی» عضو کمیته علوم اعصاب و بهداشت روان، دکتر «یونس قاسمی»، عضو کمیته فناوری و نوآوری‌های علوم پزشکی و دکتر «محسن مقدمی»، رییس کمیته بیماری های واگیر و اختلالات ایمنی موسسه نیماد هستند.

او توضیح داد: موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی با هدف ایجاد یک نهاد عالی رتبه علمی برای رهبری، مدیریت، حمایت و توسعه تحقیقات علوم پزشکی در کشور شامل آموزش، توسعه، نوآوری، و فناوری در علوم پزشکی تاسیس شده است و 9کمیته تخصصی دارد.

دکتر رضائیان زاده افزود: عضویت اساتید دانشگاه در این موسسه ملی که معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ریاست آن را به عهده دارد، فرصتی را برای نقش آفرینی موثرتر این دانشگاه در عرصه تحقیقات و فناوری های حوزه سلامت در سطح کلان فراهم می آورد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 44987
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 75 موجود نیست