• 1399/06/01
  • - تعداد بازدید: 34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

افتخارآفرینی واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان نمازی در کشور برای سومین سال متوالی

افتخارآفرینی واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان نمازی در کشور برای سومین سال متوالی

سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد:

افتخارآفرینی واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان نمازی در کشور برای سومین سال متوالی

سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز از کسب رتبه نخست واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان نمازی در بین دانشگاه های تیپ یک کشور، برای سومین سال متوالی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه، دکتر «عباس رضاییان زاده» با اعلام این خبر گفت: در ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و برای سومین سال متوالی، واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان نمازی دانشگاه علوم پزشکی شیراز موفق به کسب رتبه نخست در ارزشیابی کشوری دانشگاه های تیپ یک شده است.

او افزود: این ارزشیابی هر ساله از سوی وزارت بهداشت، در حوزه ظرفیت سازی و بروندادهای پژوهشی و بر اساس سرفصل های مندرج در فرم ارزشیابی فعالیت های پژوهشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور صورت می گیرد.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و رئیس واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان نمازی نیز کارنامه درخشان فعالیت های این واحد در طول سال های گذشته و به ویژه کسب عنوان رتبه نخست طی سه سال متوالی، در رقابت با 63 واحد مشابه در سراسر کشور را حاصل زحمات قابل تقدیر و مستمر مدیر، کارکنان، مشاوران و متخصصان این واحد دانست.

دکتر «حمید محمدی» در ادامه بر تقویت مشارکت و همکاری بیشتر درون بخشی و برون بخشی با معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه، بیمارستان نمازی و سایر مراکز آموزشی درمانی دانشگاه، برای تسهیل فرآیندهای تحقیقاتی و دسترسی آسان و به موقع اعضای هیات علمی، پژوهشگران و دانشجویان به خدمات و مشاوره ها به ویژه در حوزه مجازی تاکید کرد.

رئیس واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان نمازی ضمن تشکر از حمایت های معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه، اظهار کرد: با توجه به رشد چشمگیر تعداد مشاوره های این واحد، به ویژه ارائه خدمات و مشاوره های الکترونیکی و همچنین رشد میزان citation مقالات علمی با نشانی بیمارستان نمازی طی پنج سال اخیر؛ امیدواریم با توکل به خداوند و عنایت بیشتر به توانمندی های این مرکز، امکان کسب نتایج درخشان تر و ارتقای امور توانمندسازی پژوهشی به صورت فرا بیمارستانی و مجازی فراهم شود.

  • گروه خبری :
  • کد خبری : 27982
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 75 موجود نیست