• 1400/11/30
  • - تعداد بازدید: 42
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

افتخارآفرینی کشوری دو استاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز در جشنواره رازی1400

افتخارآفرینی کشوری دو استاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز در جشنواره رازی1400

دو نفر از اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در بیست و هفتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی، به عنوان برگزیدگان این رویداد مهم علمی، با حضور مسوولان عالی رتبه کشوری، تقدیر شدند.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه با اعلام این خبر گفت: دکتر «یونس قاسمی»، استاد زیست فناوری دارویی، به عنوان برگزیده رتبه دوم کمیته علوم پایه پزشکی و دکتر «نگار آذرپیرا»، استاد آسیب شناسی، به عنوان برگزیده رتبه سوم کمیته علوم بالینی و سلامت این جشنواره، معرفی و تقدیر شدند.

دکتر «مهتاب معمارپور» با سپاس از تلاش های علمی اساتید یادشده و تبریک این افتخارآفرینی به ایشان و جامعه دانشگاهی استان فارس افزود: در بیست و هفتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی که در آستانه سالروز میلاد پرشکوه امیرمومنان؛ امام علی(ع)، با شعار «انا مدینه العلم و علی بابها» برگزار شد، بار دیگر همچون گذشته، شیراز که دارالعلم است، در این جشنواره درخشید.

دکتر معمارپور همچنین با نقل قول از برگزارکنندگان این برنامه گفت: امسال استقبال از جشنواره دو برابر سال گذشته بود و تعداد شرکت کنندگان از 400 به 800 رسید و 36 برگزیده شامل 15 دانشمند علوم بالینی و 21 برگزیده از دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور مورد تقدیر قرار گرفتند.

این آیین با حضور دکتر «محمد مخبر»، معاون اول ریاست جمهوری، دکتر «بهرام عین‌اللهی»، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر «سورنا ستاری»، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، دکتر «محمدعلی زلفی‌گل»، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر «یونس پناهی»، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و دکتر «بهرام دارایی»، رییس سازمان غذا و دارو، امروز دوشنبه 25بهمن ماه 1400، در تالار همایش‌های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

همچنین روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور و معاونین تحقیقات و فناوری این دانشگاه ها نیز به دلیل رعایت منشورهای بهداشتی ستاد کرونا، به صورت مجازی در این رویداد حضور داشتند.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 55476
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 75 موجود نیست