• 1402/12/22
  • - تعداد بازدید: 83
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری رویداد هدف در دانشگاه علوم پزشکی شیراز

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از برگزاری رویداد هدف (هسته دانشجویی فناور) در این دانشگاه، در راستای شناسایی و حمایت از ایده‌های برتر دانشجویی و توانمندسازی کار گروهی دانشجویان در حوزه فناوری سلامت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز، دکتر «محمدهاشم هاشم‌پور» گفت: این رویداد از سوی مدیریت توسعه فناوری سلامت این معاونت، با همکاری دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از تاریخ 26 اسفندماه 1402 تا مرداد ماه 1403 برگزار می شود.

دکتر هاشم پور افزود: این برنامه با برگزاری کارگاه‌های آموزشی عمومی و تخصصی مرتبط با هر رشته تحصیلی در حوزه‌های فناورانه، تولید محصول و مسابقات ایده‌پردازی در سطح دانشکده ها و دیگر واحدهای محیطی آموزشی، پژوهشی و فناورانه دانشگاه شروع می شود و سپس در سطح کل دانشگاه برگزار خواهد شد.

مدیر توسعه فناوری سلامت دانشگاه نیز گفت: ثبت‌نام در رویداد هدف که از تاریخ 12 اسفند ماه 1402 شروع شده است، تا 25 ام اسفند ماه 1402 از طریق وبگاه رویداد به نشانی hadaf.sums.ac.ir ادامه دارد.

دکتر «حسین پارسایی» افزود: در پایان این رخداد علمی و فناوری، جوایز ارزشمندی به همراه تخصیص پژوهانه ‌های فناورانه تا سقف یکصد میلیون تومان و لوح تقدیر به سه تا شش هسته برگزیده اهدا خواهد شد.

 

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 97583
کلیدواژه
متن استاتیک شماره 75 موجود نیست