• 1400/09/01
  • - تعداد بازدید: 33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

به مناسبت روز کتابدار و هفته کتاب و کتابخوانی از کتابداران دانشگاه قدردانی شد

به مناسبت روز کتابدار و هفته کتاب و کتابخوانی از کتابداران دانشگاه قدردانی شد

همزمان با روز کتابدار و هفته کتاب و کتابخوانی و در قالب یک اردوی عصرگاهی، از کتابداران دانشگاه با حضور خانواده های ایشان، قدردانی شد و «افروز اسکندریه» و «راضیه کشاورز»، مسوولان کتابخانه های مرکز آموزشی درمانی خلیلی و دانشکده داروسازی، به عنوان کتابداران برتر دانشگاه معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، مدیر اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی این معاونت گفت: این برنامه تفریحی که در باغ یاس دانشگاه برگزار شد، با ارایه سروده یکی از کتابداران در خصوص حرفه کتابداری، بیان خاطرات همکاران و اجرای مسابقه برای فرزندان کتابداران، همراه بود.

دکتر «پیوند باستانی» با قدردانی از همکاران کتابدار خود، توضیح داد: در سال گذشته، راهنماهای موضوعی منابع اطلاعاتی از جمله در زمینه کووید-19 تهیه و فراهم سازی دسترسی دیجیتال به پایان نامه ها با فعالیت پیوسته کتابداران دانشگاه، شروع شد.

دکتر باستانی با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی برای توانمندسازی پژوهشگران، تدوین راهنماهای آموزشی پایگاه های اطلاعاتی و همچنین ارایه مشاوره های تخصصی در زمینه منابع اطلاعاتی، به عنوان دیگر فعالیت های کتابداران دانشگاه، بیان کرد: در همه این فعالیت ها، گروه کتابخانه و منابع اطلاعات این مدیریت، نقش داشته است.

او افزود: هم اکنون هفتاد نفر کتابدار، در سطح ستادی در معاونت تحقیقات و فناوری و همچنین 24کتابخانه فعال در دانشکده ها، مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان های دانشگاه شاغل هستند.
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 50751
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 75 موجود نیست