• 1401/04/11
  • - تعداد بازدید: 47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جدیدترین محصولات فناورانه دانشگاه علوم پزشکی شیراز معرفی شد

جدیدترین محصولات فناورانه دانشگاه علوم پزشکی شیراز معرفی شد

جدیدترین محصولات فناورانه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در اولین نمایشگاه تولید ایرانی و دانش بنیان، در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، معاون تحقیقات و فناوری این دانشگاه گفت: تعداد 35 شرکت دانش بنیان برگزیده ی زیرمجموعه مراکز رشد دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در این نمایشگاه حضور داشتند.

دکتر «مهتاب معمارپور» بیان کرد: محصولات این شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور، شامل تجهیزات تشخیصی و درمانی، مواد مصرفی پزشکی، نرم افزارهای پزشکی، برنامه های کاربردی و همچنین لوازم آرایشی و بهداشتی بر پایه مواد گیاهی بودند.

دکتر معمارپور افزود: همپنین در این نمایشگاه، یک غرفه نیز از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به عنوان دانشگاه قطب کلان منطقه پنج کشوری، به دانشگاه علوم پزشکی جهرم اختصاص داده شد.

او همچنین گفت: این نمایشگاه برای انعقاد قرارداد همکاری های مشترک در راستای تجاری سازی و فروش محصولات و همچنین ارایه خدمات شرکت های دانش بنیان این دانشگاه به سایر شرکت ها و مراکز برون دانشگاهی، فرصت مناسبی را فراهم آورد.

به گفته این مقام مسوول در دانشگاه، اولین نمایشگاه تولید ایرانی و دانش بنیان، به میزبانی استانداری فارس، از31 خردادماه تا 3 تیرماه امسال، در محل دایم نمایشگاه های بین المللی فارس برگزار و با استقبال مدرسان دانشگاه ها، فناوران، صنعتگران، دانشجویان، دانش آموزان و دیگر علاقه مندان روبرو شد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 62844
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 75 موجود نیست