• 1401/11/10
  • - تعداد بازدید: 54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

دسترسی پژوهشگران دانشگاه به «مگیران» و «سیویلیکا» فراهم شد

دسترسی پژوهشگران دانشگاه به «مگیران» و «سیویلیکا» فراهم شد

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از خرید اشتراک سالانه پایگاه های اطلاعاتی مگیران(Magiran) و سیویلیکا (Civilica) از سوی این معاونت و دسترسی پژوهشگران این دانشگاه، به متن کامل مقالات پایگاه های یاد شده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «محمد هاشم هاشم پور» گفت: این دسترسی به تازگی برقرار شده است و اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه می توانند با استفاده از شبکه خصوصی مجازی(VPN) دانشگاه، از این امکان بهره مند شوند.

دکتر هاشم پور افزود: دسترسی یادشده، حسب تقاضای فراوان برخی از دانشگاهیان و با پیگیری های گروه کتابخانه و تامین منابع اطلاعات مدیریت اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی دانشگاه و تامین هزینه از بودجه این معاونت، فراهم شد.

او توضیح داد: پایگاه مگیران، یک مرجع معتبر و فراگیر از محتوای سه هزار و پانصد عنوان مجله علمی و تخصصی کشور، در موضوع های گوناگون است و پایگاه سیویلیکا نیز یک دایره المعارف تخصصی از همه رشته های علمی و نیز دربردارنده همایش های برگزار شده و در دست برگزاری است.

پژوهشگران می توانند برای دسترسی به دو پایگاه یاد شده به وبگاه کتابخانه الکترونیک دانشگاه به نشانی diglib.sums.ac.ir مراجعه کنند.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 73640
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 75 موجود نیست