• 1402/11/25
  • - تعداد بازدید: 103
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دوره توانمندسازی تحقیقات و فناوری بدو ورود اعضای هیات علمی دانشگاه برگزار شد.

برنامه دوره توانمندسازی بدو ورود اعضای هیئت علمی با حضور معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه و مدیران این معاونت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه هدف از برگزاری این برنامه را آشنایی اعضای هیات علمی با ساختار و عملکرد معاونت تحقیقات و فناوری عنوان کرد و گفت: تعامل دوطرفه میان دانشگاه و اساتید سبب رشد و ارتقای دانشگاه می شود.

دکتر «محمدهاشم هاشم پور» با اشاره به نقش ارتباط خوب و موثر دو طرفه در محیط های دانشگاهی، این فرایند را باعث ایجاد رقابت سالم در مراکز تحقیقاتی و فناورانه دانشگاه دانست.

دکتر هاشم پور اضافه کرد: در حوزه تحقیقات و فناوری، گروه سازی یکی از خصیصه های مهم و مورد تاکید است که در این خصوص، این معاونت تلاش می کند تا با تشویق اعضای هیات علمی و استقبال از تجربیات و پیشنهادات آنها به ساختار و فرایند تحقیقات و فناوری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز کمک کند.

او با تاکید بر اهمیت فعالیت های بین المللی در این معاونت افزود: سعی بر این شده است که آئین نامه ها به سمتی جهت دهی شود که باعث تسهیل و تشویق فعالیت های بین المللی اساتید شود.

دکتر هاشم پور با اشاره به زیر ساخت های مناسب فناورانه دانشگاه مثل پارک علم و فناوری سلامت، از تمامی اعضای هیات علمی دعوت کرد که به طور جدی در حوزه فناوری حضور یابند و فعالیت های نوآورانه خود را در این بخش نیز بکار گیرند.

همچنین در این برنامه، دکتر «حسین مولوی وردنجانی» مدیر توسعه پژوهش و ارزیابی تحقیقات، دکتر «حسین پارسایی» مدیر توسعه فناوری سلامت، دکتر «نگار آذرپیرا» رئیس برج پژوهشی و دبیر شورای عالی مراکز تحقیقات، دکتر «سجاد دلاوری» مدیر اطلاع رسانی پزشکی و دکتر «رامین یعقوبی» مسئول تحصیلات تکمیلی معاونت، هر کدام در خصوص حوزه مسئولیتی خویش، توضیحاتی را ارایه کردند.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 95230
کلیدواژه

تصاویر

متن استاتیک شماره 75 موجود نیست