• 1400/04/14
  • - تعداد بازدید: 37
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

راهکارهای اجرای موفق برنامه های پژوهشی در دانشکده ها بررسی شد

راهکارهای اجرای موفق برنامه های پژوهشی در دانشکده ها بررسی شد

با حضور معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه

راهکارهای اجرای موفق برنامه های پژوهشی در دانشکده ها بررسی شد

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از بررسی چالش ها و راهکارهای اجرای موفق برنامه های پژوهشی، در نشست مشترک با معاونان تحقیقات و فناوری دانشکده ها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر«عباس رضائیان زاده» با اعلام مصوبه جدید هیات رییسه دانشگاه در خصوص پرداخت 50درصد بودجه پایان نامه های مصوب همه مقاطع تحصیلی از سوی معاونت آموزشی دانشگاه، خبر داد: ضرورت سرعت بخشی در پرداخت هزینه طرح های پژوهشی، از جمله موارد بررسی شده در این نشست بود.

دکتر رضائیان زاده با اشاره به دریافت بازخوردهای مطلوب از دانشکده ها در خصوص نسخه جدید سامانه «پژوهشیار»، توضیح داد: آخرین وضعیت این سامانه و برنامه های ارتقای آن و همچنین وضعیت سامانه های وزارتی مرتبط از جمله «مشابهت یاب»، در این نشست بررسی شد.

او افزود: چگونگی اجرای پژوهش های مشترک با دانشگاه های معتبر جهان و جذب پژوهانه(Grant) های خارجی با همکاری معاونت بین الملل دانشگاه نیز اندیشه ورزی شد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، همچنین از برنامه تعیین سقف تعداد طرح های پژوهشی هر یک از اعضای هیات علمی، برنامه مستندسازی و یکپارچه سازی سوابق علمی اعضای هیات علمی درسامانه پژوهشیار و همچنین امکان سنجی و تفویض اختیار برخی مکاتبات اداری از سوی این معاونت به دانشکده ها، در آینده نزدیک خبر داد.

نشست یادشده با حضور، دکتر عباس رضائیان زاده، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، دکتر «کامیار زمردیان»، مدیر توسعه و ارزیابی تحقیقات دانشگاه، دکتر «علی پوست فروش»، رییس گروه برنامه ریزی و ارزیابی تحقیقات و معاونان تحقیقات و فناوری دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، برگزار شد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 43601
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 75 موجود نیست