• 1402/12/07
  • - تعداد بازدید: 87
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

راهکارهای رونق پژوهش و فناوری با همکاری مشترک میان دانشگاهی بررسی شد

در نشست مشترک دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشگاه شیراز

راهکارهای رونق پژوهش و فناوری با همکاری مشترک میان دانشگاهی بررسی شد

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز از نشست هم اندیشی برگزار شده با حضور مسئولان معاونت تحقیقات و فناوری این دانشگاه با مسئولان معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه شیراز در راستای امضای تفاهم نامه جامع همکاری های مشترک دو دانشگاه در زمینه علم و فناوری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز، دکتر «محمدهاشم هاشم پور» گفت: استفاده مشترک و بهینه از تجهیزات و زیر ساخت های دانشگاه ها با هدف ارتقای بهره وری و کاهش هزینه ها از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.

دکتر هاشم پور با تاکید بر بی مرز بودن دانش در جهان امروز افزود: حرکت به سمت دانشگاه های نسل چهارم یک ضرورت است که باید مورد توجه قرارگیرد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شیراز نیز با اشاره به گستره فراوان علوم میان رشته ای گفت: همکاری های این دو دانشگاه در زمینه های گوناگونی از جمله تشخیص، درمان، دارو، هوش مصنوعی و همچنین مسائل اجتماعی و روان شناختی، در قالب طرح های پژوهشی مشترک و پایان نامه های دانشجویی امکان پذیر است.

دکتر «علی حفیظی» افزود: ابراز امیدواری کرد که این نشست سرآغازی برای تقویت همکاری در زمینه های نوآورانه و فناورانه میان این دو مرکز علمی باشد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 95770
کلیدواژه

تصاویر

متن استاتیک شماره 75 موجود نیست