• 1401/10/12
  • - تعداد بازدید: 44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با همکاری معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه:

رویداد هسته دانشجویی فناور(هدف) در راستای دانشگاه نسل سوم برگزار شد

رویداد هسته دانشجویی فناور(هدف) در راستای دانشگاه نسل سوم برگزار شد

رویداد استارتاپی هسته دانشجویی فناور(هدف) در راستای حرکت به سوی دانشگاه نسل سوم، در دانشکده علوم و فناوریهای نوین پزشکی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم وفناوریهای نوین پزشکی، رییس دانشکده ضمن اعلام این مطلب گفت: در این رویداد، دانشجویان فناور پس از طی دوره آموزشی «از ایده تا صنعت» به مدت پانزده روز، با ارایه طرح های فناورانه به رقابت پرداختند.

دکتر «هادی علیقلی» افزود: مرحله پایانی این رویداد با ارایه حضوری گروه ها و معرفی برترین ها در برج پژوهشی محمد رسول الله(ص) برگزار شد.

دکتر علیقلی با تشکر از حمایت های همه جانبه اعضای ستاد ارتقای تولید دانش بنیان دانشگاه، بیان کرد: برگزاری چنین رویدادهایی در فراهم نمودن بستر مناسب شکوفایی استعدادهای دانشجویان در حوزه فناوری و اقتصاد دانش بنیان، نقش موثری می تواند داشته باشد.

دکتر «حسین پارسایی»، مدیر توسعه فناوری سلامت معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه، نیز برگزاری چنین برنامه هایی را در شناسایی ظرفیت ها و توانمندی های علمی و فنی دانشجویان و نیز حمایت از ایده های آنها برای تبدیل به محصول، مفید دانست.

در این برنامه، روسای مراکز رشد، رییس دانشکده داروسازی، معاونان پژوهشی دانشکده ها و مسوول اداره استعداد های درخشان دانشگاه نیز حضور داشتند.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 72338
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 75 موجود نیست