• 1401/06/08
  • - تعداد بازدید: 42
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

رییس مرکز تحقیقات صرع دانشگاه، عضو تخصصی دو مجموعه بین المللی شد

رییس مرکز تحقیقات صرع دانشگاه، عضو تخصصی دو مجموعه بین المللی شد

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از عضویت رییس مرکز تحقیقات صرع دانشگاه علوم پزشکی شیراز در دو مجموعه معتبر بین المللی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «مهتاب معمارپور» گفت: سازمان بهداشت جهانی برای عضویت در کمیته علمی عوارض طولانی مدت پس از کووید در کودکان، از دکتر «علی اکبر اسدی پویا» دعوت به عمل آورده است.

دکتر معمارپور افزود: این دعوت عضویت در گروه تخصصی 34نفره، برای فعالیت علمی و ارایه راهکار در خصوص جنبه های تشخیصی و درمانی بیماری پیشگفت و حسب مطالعات علمی دکتر اسدی پویا و همکاران، در زمینه های ارتباطی کووید-19 با بیماری های مغز و اعصاب است که حاصل آن، چاپ 32مقاله در مجلات معتبر بین المللی است.

او بیان کرد: همچنین از سوی انجمن جهانی صرع، از این استاد بیماری های مغز و اعصاب و دارنده ی مدرک دکتری تکمیلی تخصصی(فلوشیپ) صرع، برای عضویت در کمیته علمی 10نفره ی پاسخ به بحران ها در زمینه صرع دعوت به عمل آمده است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه با اشاره به راه اندازی کمیته علمی یادشده برای تدوین راهنماهای بالینی در خصوص ارایه دارو و خدمات درمانی و مقابله با اثرات روانی بحران های گوناگون نظیر بلایای طبیعی برای خدمت به مبتلایان به بیماری صرع در جهان، توضیح داد: استاد مدعو این دانشگاه، دارای تجربه و مقاله در زمینه راه اندازی مرکز پیشرفته طبی صرع، راه اندازی جراحی صرع و محدودیت های دارویی در زمان کمبود امکانات است.

او ضمن تبریک به دکتر اسدی پویا، به مناسبت دستاوردهای مذکور، برای وی آرزوی موفقیت و توفیق در کسب دستاوردهای علمی بیشتر در آینده نمود.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 65784
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 75 موجود نیست