• 1399/01/18
  • - تعداد بازدید: 33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

صدور پیام تبریک سال جدید از سوی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه

صدور پیام تبریک سال جدید از سوی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، با صدور پیامی فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه، دکتر «یونس قاسمی»، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه فرا رسیدن سال جدید را تبریک گفت. متن پیام وی، به شرح ذیل می باشد:
یا مقلب القلوب و الابصار
در سالی که گذشت، جامعه بزرگ سلامت کشور به همراه ملت شریف ایران، در معرض آزمون های متعددی از بلایای طبیعی و سوانح قرار گرفتند. حافظان سلامت، با توکل به پروردگار و رشادتی ستودنی در تمام این عرصه ها حضور ثمربخش و موثری داشتند و خوش درخشیدند.
اعضای محترم هیات علمی، دانشجویان عزیز و پژوهشگران کوشای دانشگاه نیز با پرداختن به پژوهش های منطبق با اولویت های نظام سلامت کشور، تلاش نمودند تا خدمت رسانی سایر همکاران خود در مجموعه عطیم وزارت بهداشت را با یافته های جدید علمی و دانش روز جهان درآمیزند تا این خدمات در نهایت کارآیی و بهره وری به هم میهنان عزیزمان ارائه گردد. توجه به نوآوری و فناوری های جدید و خلق ثروت از طریق پژوهش های محصول محور، از دیگر دغدغه های این عزیزان و معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه بوده است.
اینجانب در آستانه سال جدید، از درگاه ایزد متعال، سالی را مملو از تندرستی و آرامش و همراه با نشاط علمی و پژوهشی برای همکاران عزیز خود در دانشگاه علوم پزشکی شیراز آرزومندم و توفیق روزافزون آنان را از درگاه حضرت احدیت خواستارم.
دکتر یونس قاسمی
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 22281
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 75 موجود نیست