• 1400/01/10
  • - تعداد بازدید: 34
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

مجله JRSR دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بزرگترین پایگاه استنادی جهان نمایه شد

مجله JRSR دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بزرگترین پایگاه استنادی جهان نمایه شد

نشریه علمی پژوهشی Journal of Rehabilitation Sciences and Research با نام اختصاری JRSR و متعلق به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی شیراز، با تلاش پیوسته علمی و اجرایی دست اندرکاران نشریه، در SCOPUS، به عنوان بزرگترین پایگاه استنادی جهان و بر اساس مستندات ارسالی پایگاه، نمایه(Index) شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه با تبریک این دستاورد علمی و سپاس از مدیر مسوول، سردبیر، اعضای هیات تحریریه، داوران و نویسندگان مجله یادشده گفت: JRSR دهمین مجله از مجموعه مجلات علمی پژوهشی این دانشگاه است که در SCOPUS نمایه می شود.

دکتر«عباس رضائیان زاده» توضیح داد: این مجله که دفتر آن در دانشکده علوم توانبخشی شیراز قرار دارد، به صورت فصلنامه و در زمینه علوم و تحقیقات توانبخشی، به زبان انگلیسی منتشر می شود و دسترسی رایگان به مقالات آن در وبگاه مجله به نشانی https://jrsr.sums.ac.ir فراهم است.

دکتر رضائیان زاده افزود فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتار درمانی، شنوایی سنجی، پروتز و ارتوز، ارگونومی در توانبخشی، بیومکانیک، مدیریت توانبخشی و همچنین بینایی سنجی از حوزه های پذیرش مقاله در این مجله علمی پژوهشی است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه بیان کرد: بهبود کیفیت و ارتقای نمایه شدن مجلات علمی پژوهشی دانشگاه، یکی از رویکردهای گروه کتب و نشریات مدیریت اطلاع رسانی و منابع علمی این معاونت است که با همکاری مسوولان و دست اندرکاران این مجلات و پایگاه های علمی ملی و بین المللی پیگیری می شود.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 39137
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 75 موجود نیست