• 1400/12/22
  • - تعداد بازدید: 37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

محصولات فناورانه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در جشنواره استانی به نمایش گذاشته شد

محصولات فناورانه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در جشنواره استانی به نمایش گذاشته شد

برخی محصولات فناورانه شرکت های زیرمجموعه مراکز رشد دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در هشتمین جشنواره جهادگران علم و فناوری فارس، به نمایش گذاشته شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه گفت: محصولات 9 شرکت دانش بنیان زیر پوشش مراکز رشد دانشگاه، در زمینه تجهیزات پزشکی، زیست فناوری پزشکی و فرآورده های غذایی و دارویی، در معرض دید بازدیدکنندگان از غرفه دانشگاه قرار گرفت.

دکتر«مهتاب معمارپور» با اشاره به حضور مسوول سازمان بسیج علمی و پژوهشی کشور، فرمانده سپاه فجر فارس، رییس پارک علم و فناوری استان، رییس جهاد دانشگاهی فارس، معاون امور گردشگری و زیارت استانداری فارس و جمعی از اساتید و نخبگان استان فارس در بازدید از نمایشگاه و آیین اختتامیه جشنواره، افزود: در این برنامه از مدیر توسعه فناوری سلامت معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه، تقدیر بعمل آمد.

هشتمین جشنواره جهادگران علم و فناوری فارس و نمایشگاه جانبی آن، از سوی سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان فارس، به مدت یک روز، در تالار اجتماعات امام علی(ع) سپاه فجر برگزار شد.


 
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 56622
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 75 موجود نیست