• 1402/11/24
  • - تعداد بازدید: 109
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست هم اندیشی مجمع علوم پایه با معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه برگزار شد

نشست هم اندیشی هیئت مدیره مجمع علوم پایه دانشگاه علوم پزشکی شیراز با معاون تحقیقات و فناوری این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه گفت: در این نشست، هیئت مدیره مجمع علوم پایه دانشگاه، برخی مطالبات و پیشنهادهای خود را در زمینه تحقیقات و فناوری ارایه کردند.

دکتر «محمد هاشم هاشم‌پور» افزود: پرداخت پاداش مقالات، إعطای پایه های تشویقی، إعطای کمک هزینه همایش های داخلی به ویژه هزینه بلیط هواپیما به صورت متمرکز از سوی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه از جمله موارد مطرح شده از سوی اعضای هیئت مدیره مجمع یادشده بود.

دکتر هاشم پور بیان کرد: وضعیت واحد‌های موظفی اعضای هیئت علمی پژوهشی، حق تدریس، بهبود روند ارجاع طرح های پژوهشی به کمیته های اخلاق در پژوهش های زیستی دانشکده ها، بهبود حمایت مالی از طرح های پژوهشی به ویژه طرح های پایان نامه ای و پژوهانه مطالعات مروری از دیگر موارد مطرح شده در این هم اندیشی بود.

این عضو هیئت رئیسه دانشگاه اظهار کرد: از جمله شعارهای محوری این معاونت در دوره کنونی، شورایی کردن تصمیم ها در عرصه تحقیقات و فناوری و مشارکت نخبگان، به ویژه اعضای هیئت علمی دانشگاه در این راستا است، و به همین سبب، این نشست ها یک فرصت مناسب برای ایفای نقش راهبردی در بهبود حوزه پژوهش می دانیم.

دکتر هاشم پور، ضمن پاسخگویی به پرسش ها و ارایه بازخورد به پیشنهادهای ارایه شده از سوی حاضران در این نشست، توضیحاتی را در خصوص جهش صورت پذیرفته در حمایت های مادی و معنوی از پژوهشگران و فناوران دانشگاه و پیگیری های صورت پذیرفته در سطح هیئت رئیسه و هیئت امنای دانشگاه و همچنین وزارت بهداشت و مجلس شورای اسلامی ارایه کرد.

طبق توضیحات ارایه شده از سوی اعضای هیئت مدیره مجمع علوم پایه دانشگاه، این مجموعه از سال ۱۳۸۳ هجری شمسی، به عنوان یک مجمع صنفی، با حضور نمایندگانی از اعضای هیئت علمی آموزشی دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی شیراز و نمایندگانی از اعضای هیئت علمی پژوهشی مراکز تحقیقاتی این دانشگاه، فعالیت دارد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 94895
کلیدواژه

تصاویر

متن استاتیک شماره 75 موجود نیست