• 1401/04/14
  • - تعداد بازدید: 55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

وزارت بهداشت از مرکز توسعه پژوهش های بالینی بیمارستان نمازی تقدیر کرد

وزارت بهداشت از مرکز توسعه پژوهش های بالینی بیمارستان نمازی تقدیر کرد

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، از دستیابی مرکز توسعه پژوهش های بالینی مرکز آموزشی درمانی نمازی، به رتبه برتر کشوری، بر اساس اعلام نتایج ارزیابی عملکرد سال 1400 از سوی وزارت بهداشت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «مهتاب معمارپور» گفت: تلاش های پیوسته مجموعه مرکز توسعه پژوهش های بالینی بیمارستان نمازی و رویکرد حمایتی مجموعه مدیریتی بیمارستان نمازی از مرکز یادشده، افتخار دستیابی به رتبه برتر کشوری را در چندین سال پیاپی، برای دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به ارمغان آورده است.

دکتر معمارپور افزود: در پی اعلام این دستاورد، از سوی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، از مرکز توسعه پژوهش های بالینی مرکز آموزشی درمانی نمازی و تلاش های دست اندرکاران آن، قدردانی گردید.

او با برشمردن فعالیت های مشاوره ای این مرکز در زمینه طراحی پژوهش و نگارش پیشنهاد طرح پژوهشی(Proposal)، آمار و اپیدمیولوژی و همچنین مقاله نویسی توضیح داد: اعضای هیات علمی و متخصصان بیمارستان نمازی و همکاران گروه مطالعاتی  آنها به ویژه در حوزه بالینی، و همچنین سایر پژوهشگران دانشگاه، از این خدمات مشاوره ای بهره مند می شوند.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه افزود: پژوهشگران برای آشنایی بیشتر با مرکز توسعه پژوهش های بالینی مرکز آموزشی درمانی نمازی، به وبگاه آن به نشانی http://crdc.sums.ac.ir می توانند مراجعه کنند.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 63044
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 75 موجود نیست