• 1402/02/12
  • - تعداد بازدید: 66
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

پیام تبریک معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه به مناسبت روز استاد

پیام تبریک معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه به مناسبت روز استاد

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، روز استاد را به اعضای هیات علمی و مدرسان دانشگاه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در متن تبریک دکتر «محمد‏هاشم هاشم‏پور» آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

دوازدهم اردیبهشت ماه، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری است که به نیکی، روز استاد نامیده شده است. این متفکر شهید و یار امام خمینی(ره)، در بیان جهان بینی اسلامی و هدایت فکری جامعه به سوی ارزش های والای دینی و انسانی، در قالب سخنرانی و تالیف کتاب های جذاب و برآمده از تفکر و تحقیق، بسیار موفق بود و اکنون مجموعه آثار علمی به جا مانده از ایشان، گنجینه ای ارزشمند است که مجموعه های فکری و فرهنگی، برای بهره برداری عموم، به ویژه متفکران و دانشگاهیان از آن، شایسته است برنامه ریزی کنند.

اینجانب با گرامیداشت یاد استاد مرتضی مطهری، روز استاد را به همه اعضای هیات علمی و مدرسان گرانقدر دانشگاه، به ویژه اساتید فرهیخته ای که در محضرشان علم و معرفت آموختم، صمیمانه و ارادتمندانه تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون این عزیزان در ادامه راه پر افتخار پرورش و تعلیم نسل جوان و آینده ساز ایران اسلامی و درخشش بیش از پیش در عرصه تحقیقات و فناوری، را از درگاه یکتای بی همتا، تمنا می نمایم.

دکتر محمد‏هاشم هاشم‏پور

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 77808
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 75 موجود نیست