• 1403/02/31
  • - تعداد بازدید: 105
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تسلیت معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه به مناسبت شهادت ریاست جمهوری اسلامی ایران

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در پیامی، شهادت آیت الله «رئیسی»، رئیس ‌جمهوری اسلامی ایران، دکتر «امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه، آیت الله «آل‌هاشم»، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، دکتر «رحمتی»، استاندار آذربایجان شرقی، و همراهان گرامی ایشان، در سانحه هوایی را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، متن پیام دکتر «محمد هاشم هاشم پور» به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

انا لله و انا الیه راجعون

تقدیر الهی، پایان زندگانی پر افتخار و مسیر خدمت رسانی حضرت آیت الله «سیّد ابراهیم رئیسی»، رئیس محترم ‌جمهوری اسلامی ایران، و همراهان گرامی ایشان، را ختم به رستگاری و شهادت کرد و خبر این فراق، ایران اسلامی را غرق در ماتم و اندوه ساخت.

آیت الله رئیسی، جایگاه والایی از معنویت و اخلاص و کارنامه سرشاری از تلاش و خدمت داشت و نام ایشان و دیگر همراهان شهیدشان، تا ابد، به نیکی و افتخار، در تاریخ ایران اسلامی ماندگار خواهد شد.

اینجانب با آرزوی رحمت گسترده پروردگار مهربان برای رییس جمهوری و همراهان ایشان که همزمان با سالروز ولادت امام رئوف، مهمان سفره آن حضرت شدند، شهادت ایشان را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم شریف ایران به ویژه خانواده های عزیز این شهدای گرانقدر، تسلیت عرض می نمایم.

پایان پیام

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 102314
کلیدواژه
متن استاتیک شماره 75 موجود نیست