• 1400/11/12
  • - تعداد بازدید: 44
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

پیام معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه به مناسبت دهه مبارک فجر

پیام معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه به مناسبت دهه مبارک فجر

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در متن تبریک دکتر «مهتاب معمارپور» غلامی آمده است:

بسْم اللّه الرّحْمن الرّحیم

دهه فجر، یادآور پیروزی نهضت تاریخ‌ساز جمهوری اسلامی، به دست مردم ایران و با رهبری امام خمینی(ره)، با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی می باشد. انقلاب اسلامی و مردمی به نظام سلطه استبدادی در کشور، پایان داد و نظام جمهوری اسلامی را برقرار کرد.

 بیش از چهار دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سپری شده است. در همه این سالیان، مستکبران جهان به دنبال مقابله با اهداف این نظام مقدس، ممانعت از پیشرفت و بالندگی ایران اسلامی، در تنگنا قرار دادن و ناامید کردن مردم از جمله با تحریم‌های ناجوانمردانه اقتصادی، بوده اند.

اما مردم این مرز و بوم، با پشتوانه اعتقاد به آموزه های اسلامی، به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و با وحدت کلمه، همچنان پای این نظام اسلامی ایستاده اند و دشمنان را مایوس کرده اند.

اینجانب فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را به همه اساتید، دانشجویان، پژوهشگران و فناوران دانشگاه، تبریک و شادباش عرض نموده و امیدوارم همگی با توکل به خداوند متعال و روحیه امیدواری و نوآوری و تلاش جهادی، در پیشرفت کشور و اعتلای نام جمهوری اسلامی ایران، کوشا و موفق باشیم.

دکتر مهتاب معمارپور

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

 

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 54666
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 75 موجود نیست