• 1401/08/18
  • - تعداد بازدید: 39
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

پیام معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی و روز کتابدار

پیام معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی و روز کتابدار

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با ارسال پیامی، ضمن گرامیداشت و تبریک هفته کتاب و کتابخوانی، از تلاش های همکاران خود در مدیریت اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی دانشگاه و کتابداران شاغل در واحدهای ستادی و محیطی دانشگاه، قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در متن پیام دکتر «مهتاب معمارپور» آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، امسال با شعار «ما همانیم که می‌خوانیم»، همراه شده است که بیانگر نقش موثر و کلیدی مطالعه کتاب و ارزش و اهمیت تلاش های فعالان این عرصه به ویژه کتابداران و اطلاع رسانان پزشکی، در غنای فکری جامعه است.

کتابداران، اطلاع رسانان پزشکی و کتابخانه های دانشگاه  علوم پزشکی شیراز با ارایه خدمات اطلاعاتی، آموزشی، مشاوره ای و اجرایی در زمینه منابع اطلاعاتی پزشکی، زمینه ساز ارتقای جایگله علمی دانشگاه و پاسخگویی به نیاز اعضای هیات علمی، دانشجویان و پژوهشگران آن برای دسترسی به اطلاعات و منابع معتبر علمی بوده اند.

مجموعه ی اداره و شورای انتشارات دانشگاه طی سه دهه کوشش، با بررسی، چاپ، نشر و پخش کتاب‌ و انتشار مجلات علمی پژوهشی، آثار علمی معتبر و گوناگونی را در پاسخ به نیاز علمی-تخصصی دانشگاهیان و دیگر رهپویان دانش، فراهم آورده و افتخاراتی همچون کسب جایزه کتاب سال و تقدیر ریاست محترم جمهوری را به ارمغان آورده اند.

اینجانب  هفته کتاب و کتاب خوانی و روز کتابدار را به همه دانشگاهیان، به ویژه همکاران خود در مدیریت اطلاع

رسانی پزشکی و منابع علمی و کتابداران شاغل در واحدهای ستادی و محیطی دانشگاه و نیز اعضای فرهیخته شورای انتشارات دانشگاه تبریک عرض نموده و برای ایشان آرزوی سلامت و بهروزی دارم.

 

دکتر مهتاب معمارپور

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

 

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 69068
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 75 موجود نیست