• 1401/12/20
  • - تعداد بازدید: 40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه در دویست و هفتاد و هفتمین جلسه شورای انتشارات دانشگاه:

پیگیری افزایش امتیاز پژوهشی اساتید دانشگاه از شاخص مشارکت در نگارش کتب بین المللی

پیگیری افزایش امتیاز پژوهشی اساتید دانشگاه از شاخص مشارکت در نگارش کتب بین المللی

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از برگزاری هفتمین نشست سالانه و دویست و هفتاد و  هفتمین نشست شورای انتشارات دانشگاه، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز،  دکتر «محمدهاشم هاشم پور» در این نشست، با اظهار خشنودی از موفقیت اساتید دانشگاه و افزایش همکاری های بین المللی با معتبرترین انتشارات جهان در راستای نگارش فصولی از کتب منتشر شده توسط این ناشران، گفت: برای افزایش منطقی امتیازدهی به این دسته فعالیت های علمی بین المللی، به زودی در شورای انتشارات دانشگاه، شاخص هایی را تدوین و اجرا خواهیم کرد.

دکتر هاشم پور بیان کرد: در این نشست، به نگارش چهار فصل در کتب منتشر شده توسط  ناشران معتبر بین المللی و نیز تالیف، گردآوری و ترجمه شش کتاب منتشره توسط اعضای هیات علمی دانشگاه، امتیاز پژوهشی تعلق گرفت.

او افزود: همچنین چاپ یک عنوان کتاب جدید و تجدید چاپ چهار عنوان کتاب، تصویب شد.

این نشست با حضور دکتر «محمدرضا پنجه شاهین»، مدیر مسوول نشر دانشگاه ، دکتر «محمد هاشم هاشم پور»، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، دکتر «سعید نعمتی»، رییس گروه کتب و نشریات دانشگاه و دیگر اعضای شورای انتشارات دانشگاه، در سیزدهم اسفندماه 1401، برگزار شد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 75463
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 75 موجود نیست