• 1400/02/26
  • - تعداد بازدید: 33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کارنامه عملکرد پژوهشی سالانه اعضای هیات علمی در سامانه علم سنجی قابل مشاهده شد

کارنامه عملکرد پژوهشی سالانه اعضای هیات علمی در سامانه علم سنجی قابل مشاهده شد

کارنامه عملکرد پژوهشی سالانه اعضای هیات علمی با هدف فراهم‌سازی مشاهده و ارزیابی فعالیت‌ اعضای هیات علمی در سال 1399، در سامانه علم سنجی اعضای هیئت علمی(ISID) توسط مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی وزارت بهداشت تهیه و قابل مشاهده شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، معاون تحقیقات و فناوری این دانشگاه گفت: این کارنامه عملکرد، در قالب گزارش علم سنجی یکساله شامل تعداد مقالات، تعداد استنادات، شاخص‌های علم سنجی نویسنده، شاخص های علم سنجی مجلات منتشر کننده مقالات و تعداد طرح های پژوهشی تهیه شده است.

دکتر «عباس رضائیان زاده» افزود: اطلاعات این کارنامه بیشتر از داده های پایگاه استنادی uspSco استخراج می شود و ضروری است که اعضای هیات علمی، آن را به صورت متناوب بررسی و در صورت نیاز نمایه خود در پایگاه استنادی یادشده را ویرایش کنند. 

دکتر رضائیان زاده در ادامه گفت: کارنامه عملکرد پژوهشی سالانه اعضای هیات علمی برای سال 2020، به صورت خودکار به رایانامه(E-Mail) اعضای هیات علمی ارسال شده است.

او همچنین توضیح داد: برای دسترسی به کارنامه پژوهشی از طریق سامانه علم‌سنجی اعضای هیات علمی، کافی است سال میلادی مورد نظر مانند 2020  را به پایان نشانی صفحه عضو هیات علمی در سامانه اضافه کرد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 41441
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 75 موجود نیست