• 1403/05/22
  • - تعداد بازدید: 159
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با پیگیری پارک علم و فناوری سلامت شیراز

کارگاه آموزشی در حوزه غذا، دارو و تجهیزات پزشکی برگزار شد

 

کارگاه آموزشی دو روزه  آشنائی با فرصتها، الزامات، فرآیند صدور مجوز در حوزه غذا، دارو و تجهیزات پزشکی، در شهرک صنعتی شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، معاون فناوری پارک علم و فناوری سلامت گفت: این کارگاه به پیشنهاد پارک علم و فناوری سلامت، با همکاری فن بازار منطقه ای فارس و شرکت شهرک های صنعتی فارس، برای تولیدکنندگان، مسئولان فنی شرکت ها، فناوران، علاقه مندان و سایر ذی نفعان برگزار شد.

دکتر «سید نورالدین فرجی» افزود: با بررسی های به عمل آمده در سالهای اخیر مشخص شد که یکی از دلایل عدم ورود تولیدکنندگان به عرصه تولید محصول جدید و یا عدم ورود افراد صاحب فکر تولید، نگرانی از فرایند صدور پروانه ها و مجوز است که در این کارگاه با حضور مدرسانی در حوزه تجهیزات پزشکی، غذایی و دارویی به این موضوع پرداخته شد.

دکتر فرجی بیان کرد: در روز نخست این رویداد آموزشی، در خصوص فرصت های تولید در صنعت غذا، دارو و تجهیزات پزشکی و نیز زنجیره ارزش در صنعت کشاورزی و غذا و در روز دوم درباره صدور پروانه ساخت فراورده های طبیعی، سنتی مکمل ها و تجهیزات و ملزومات پزشکی و همچنین دوره آموزشی آشنایی با سامانه های غذا و دارو، آموزش های لازم ارائه شد.

در این کارگاه، دکتر «سید نورالدین فرجی»، دکتر «سجاد شرافت»، دکتر «حمید فلاحی»، مهندس «محمد امین کشاورز» و مهندس «کسرا نامداری» از دانشگاه علوم پزشکی شیراز و همچنین دکتر «بهروز حسن‌پور» از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس، ارایه مطالب آموزشی را به عهده داشتند.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 106455
کلیدواژه
متن استاتیک شماره 75 موجود نیست