• 1400/03/04
  • - تعداد بازدید: 33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کارگاه آموزشی پیام پژوهش های سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد

کارگاه آموزشی پیام پژوهش های سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد

کارگاه آموزشی کشوری «تصمیم گیری و سیاست گزاری مبتنی بر تحقیقات سلامت با رویکرد انتشار پیام و نتایج پژوهش» از سوی دانشگاه علوم پزشکی لرستان و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر«عباس رضائیان زاده»، معاون تحقیقات و فناوری این دانشگاه گفت: در این کارگاه مجازی آموزشی، نزدیک به 150 نفر از مدرسان دانشگاهی، دانشجویان و علاقه مندان از سراسر کشور به صورت پیوسته حضور داشتند.

مدیر اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و مدرس این کارگاه های آموزشی نیز توضیح داد: در این برنامه، فراگیران با روش های شناسایی مخاطب پژوهش ها، نحوه نگارش پیام پژوهش ها، شناسایی نیازهای مخاطبان به همراه معرفی ابزارهای استاندارد آن برای نگارش پیام و همچنین وبگاه وزارتی و دانشگاهی نتایج پژوهش های سلامت آشنا شدند.

دکتر «پیوند باستانی» افزود: کارگاه مجازی آموزش «جستجوی شواهد بالینی در پایگاه استنادی pubmed» نیز با همکاری مشترک دانشگاه های علوم پزشکی لرستان و شیراز در حال برنامه ریزی است و به زودی اطلاع رسانی و برگزار خواهد شد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 41963
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 75 موجود نیست